czwartek, 5 stycznia 2012

Szybkie i lekkie placuszki śniadaniowe

by Ania 

 Wczoraj wieczorem mój mąż zaglądając do lodówki zadał kluczowe dla niego pytanie:
- Kochanie, a co ja zjem jutro na śniadanie ?
 Ja nie nie przejmując się tym zbytnio pogrążona w czytaniu, odpowiedziałam ...  coś Ci przygotuję...
 I dziś rano zostałam postawiona przed faktem dokonanym jak przygotowanie śniadania i prawie pustą lodówką!

Więc postawiłam na :

Trzy minutowe placuszki otrębowe 


Składniki:
  • 1 jajko
  • 2 łyżki otrąb owsianych
  • 1 łyżka otrąb pszennych
  • 1 łyżka naturalnego serka homogenizowanego lub jogurtu greckiego
  • 1 łyżka oleju ( opcjonalnie do smażenia) 
Przygotowanie:

Wszystkie składniki wrzucić do miski i dobrze wymieszać. Smażyć na na złoty kolor na rozgrzanej patelni, nakładając jako placuszek dwie lub trzy łyżki.
Z podanych składników otrzymujemy 3 średnie placuszki lub 5 malutkich (dwu kęsowych).
Podajemy z ulubionymi dodatkami ( serek waniliowy + suszone owoce, dżem, cukier puder) lub z tym co mamy w domu :)
O dziwo mimo iż są zdrowe okazało się, że smakują również mężczyzną :)

Poziom trudności: Banalnie proste
Czas przygotowania: 3 minuty

Smacznego !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...